ریذیڈنٹ ایول 4 کا ریمیک اصل کا متبادل نہیں ہے، یہ ایک جشن ہے۔
[ad_1]
کہانی کی جھلکیاں
- ریذیڈنٹ ایول 4 کا ریمیک اصل کا صرف 1:1 کا ریمیک نہیں ہے بلکہ کلاسک کو گراؤنڈ اپ سے دوبارہ تصور کرتا ہے۔
- ریمیک لیول ڈیزائن، باس کی لڑائی، سیٹ پیسز، اور اصل کے کنٹرولز کو نظر انداز کیے بغیر، اس بات کو نظر انداز کیے بغیر کہ اصل کو کتنا پیارا بناتا ہے۔
- نئے شامل کیے گئے بیک ٹریکنگ کے اختیارات اور قابل تلاش علاقے، اسے سیدھے اپ ایکشن شوٹر سے زیادہ ایک کلاسک سروائیول ہارر ٹائٹل کی طرح محسوس کرتے ہیں۔
- تاہم، گراؤنڈ سیٹنگ کی خاطر، ریمیک اب بھی اپنے ایکشن سیٹ کے ٹکڑوں اور باس کی لڑائیوں کو کم نہیں کرتا ہے، اور اس کے بجائے ان میں مزید شدت پیدا کرتا ہے۔
اصلی Resident Evil 4 ویڈیو گیمنگ لینڈ اسکیپ میں نمایاں عنوانات میں سے ایک ہے، بالکل اسی طرح کلاسیکی کے ساتھ ٹھوس دھاتی گئر اور ڈارک سولز. گیم تھرڈ پرسن شوٹر کی سٹائل کو تشکیل دینے کے لیے اکیلے ہی ذمہ دار تھا جسے ہم آج جانتے ہیں، اس کے تعارف کی بدولت کندھے سے زیادہ تھرڈ پرسن کیمرہ۔
ریذیڈنٹ ایول 4 کے بغیر کوئی دی لاسٹ آف یو، کوئی ڈیڈ اسپیس، یا کوئی بھی گیم نہیں ہوگی جو اس معاملے کے لیے اوور دی شوڈر کیمرے کا استعمال کرتی ہو۔ آپ ایسا نہیں کرتے۔ لیکن یہ حقیقت کہ ٹائٹل کا ریمیک 1:1 ری ورک کے بغیر، اصل کی طرح ہی لیگ میں کھڑا ہونے کا انتظام کرتا ہے، ایک قابل تعریف کارنامہ ہے جسے بہت کم گیمز جانتے ہیں۔
نیا لیکن مانوس گاؤں
میں نے Hardcore پر Resident Evil 4 کا ریمیک شروع کیا کیونکہ یہ ان لوگوں کے لیے تجویز کردہ مشکل تھی جنہوں نے اصل کھیلا تھا۔ اس اختیار نے کچھ توقعات قائم کرنے میں مدد کی جب میں نے اپنے آپ کو اسی کلاسک کو دوبارہ زندہ کرنے کے لیے تیار کیا لیکن پینٹ کے جدید کوٹ کے ساتھ۔ لیکن جیسے ہی میں نے گاؤں کا ابتدائی شوٹ آؤٹ مکمل کیا اور اپنا راستہ بنا لیا۔ وادی سیٹ پیس، ہر وہ چیز جو مجھے اصل کے بارے میں معلوم تھی وہ میرے خلاف استعمال کی گئی۔
میں نے وادی کے کراس کراسنگ پلوں کو پہچانا اور جانا “کیا” کرنے کے لئے، لیکن “کیسے” اس بار کے ارد گرد مختلف تھا. دو نشانات تلاش کرنے کے بجائے، وہاں صرف ایک تھا، اور اس نشان کو وادی کے دروازے پر رکھنے کے بجائے، مجھے وہاں سے پیچھے ہٹنا پڑا جہاں مرچنٹ تھا۔ اسی طرح میرا جبڑا فرش سے ٹکرایا، دوسری بار میں گاؤں میں داخل ہوا، اور میں نے قریبی ٹاور کو گرتے دیکھا، جس نے میرا راستہ روکا تھا۔ ٹاؤن ہال کا گیٹ اور مجھے بدلے ہوئے کتوں کے ساتھ چھوڑنا۔
کے مقابلوں جبکہ El Gigante اور ڈیل لاگو بڑی حد تک ایک جیسے تھے، باس فائٹ جس نے گیم کے گاؤں کے حصے میں سب سے بڑا اوور ہال حاصل کیا وہ گاؤں کے سربراہ “Birtorez Mendez” کی تھی۔ چند نئے حملوں کے ساتھ چستی میں اضافہ حاصل کرنے کے علاوہ، مینڈیز اب اپنے شیطانی اعضاء کا استعمال کرتے ہوئے قریبی جلتے ہوئے نوشتہ جات اور سرخ بیرل کھلاڑی پر پھینک سکتا ہے، جس سے لڑائی میں مشکلات کی ایک اور پرت شامل ہوتی ہے۔
میں نے اصل کے تمام کلاسک مقامات اور سیٹ پیسز کو پہچان لیا، لیکن ان کے لیول کے ڈیزائن اور دشمن کی جگہ کا تعین اس قدر زبردست تبدیلی سے گزرا ہے کہ انہیں بالکل مختلف سمجھا جا سکتا ہے۔ اور اس کے بعد کے ہر باب کے ساتھ، گیم بدلتی اور بدلتی رہی، اور جب میں کیسل سیکشن میں تھا، مجھے احساس ہوا کہ یہ صرف اصلی Resident Evil 4 کا ریمیک نہیں ہے، بلکہ اس کے لیے ایک محبت کا خط ہے۔
سالزار کا قلعہ ریمیک کی خاص بات ہے۔
محل تک، جو کچھ میں جانتا تھا وہ میرے خلاف استعمال ہوا، لیکن جب میں نے قدم رکھا تو یہ بدل گیا۔ سالزار کا قلعہ۔ اگر مجھے ریذیڈنٹ ایول 4 کے ایک حصے کا نام لینا پڑا جو سب سے بڑی تبدیلی سے گزرا ہے، تو یہ رامون سالزار کا جال سے متاثرہ قلعہ ہوگا۔ محل آسانی سے میرا تھا۔ اصل ریذیڈنٹ ایول 4 کا پسندیدہ سیکشن، اور ریمیک کا گراؤنڈ سروائیول ہارر ٹون اسے 11 تک ڈائل کرتا ہے۔
زیلوٹس کے پھٹے ہوئے لباس سے لے کر قلعے کے دھند سے ڈھکے ہوئے فرشوں تک، قلعے کے خلیوں کے نیچے گیراڈور کے ساتھ خوفناک تصادم تک، ہر چیز نے تناؤ اور ماحول کو مزید بڑھا دیا۔ قلعہ بذات خود ایک کلاسک ریذیڈنٹ ایول لیول کی طرح محسوس ہوتا ہے، جس میں بیک ٹریکنگ کے بہت سارے اختیارات ہیں، اور خزانے ہر جگہ بکھرے ہوئے ہیں۔
مشہور بھول بھلیاں، پانی کا کمرہ، اور کچھ دوسرے یادگار حصے واپس آتے ہیں، تاہم، باقی سب کچھ یا تو دوبارہ ترتیب دیا جاتا ہے، دوبارہ تصور کیا جاتا ہے، یا بالکل نئی چیز سے تبدیل کیا جاتا ہے۔ کاغذ پر، یہ بہت طویل عرصے سے شائقین کو پریشان کر سکتا ہے، لیکن Capcom نے یہاں ایک شاندار کام کیا ہے، کیونکہ گیم کے سیکشنز جو بدلے گئے ہیں، اصل سطحوں کی طرح ہی اچھے ہیں، اگر زیادہ نہیں، اور نہ ہی یہ سطحیں اصل کی کامل رفتار کو توڑ دیتی ہیں۔
اس بار سالزار کی لڑائی بھی بالکل مختلف ہے۔ صرف ایک جگہ پھنسنے کے بجائے، سالازار اب مکڑی جیسی دیو ہیکل مخلوق میں تبدیل ہو گیا ہے اور میدان کے گرد منڈلا رہا ہے، ہر جگہ تیزابی سیاہ تار پھینک رہا ہے۔
ایک محبوب کلاسک پر گراؤنڈ ٹیک
جب میں نے پہلی بار Resident Evil 4 کے ریمیک کے بارے میں سیکھا، تو میں خوش بھی تھا اور شکی بھی۔ میں ایک حقیقت کے لیے جانتا تھا، کہ نیا ریمیک بہت گراؤنڈ ہو گا، اور Resident Evil 4 کو سیریز کی جڑ تک لے جائے گا، جہاں بقا اور بیک ٹریکنگ کے لیے نایاب بارود کلیدی عناصر ہوں گے۔ لیکن اس کے بدلے میں ریمیک کو بھی ترک کرنا پڑے گا جس نے اصل کو اتنا عظیم بنایا۔
جس کا میں نے سوچا بھی نہیں تھا کہ ریمیک دونوں ایک ہیں۔ ایکشن گیم اور a بقا کا خوفناک تجربہ، جو بالآخر تھا. پہلی بار جب میں دیہاتی کے گھر سے فرار ہوا اور پھنسے ہوئے کتے کو دیکھا، مر گیا، میرا دن برباد ہو گیا، پھر بھی میں نے اس زمینی ریمیک کو کھلے بازوؤں سے خوش آمدید کہنے کا فیصلہ کیا۔
لیکن جس لمحے میں نے گانادوس کے سر پر ہنگامہ آرائی کا اشارہ دیکھا اور لیون کو اس کی مشہور بات کہتے ہوئے۔ “بنگو” ولیج اسکوائر کے تصادم کے بالکل آخر میں لائن، میں ایک حقیقت کے لیے جانتا تھا کہ کتا اب بھی زندہ ہے، جو وہ تھا۔
دی جزیرہ سیکشن میری رائے میں اس سے سب سے زیادہ فائدہ اٹھانے والا تھا۔ اصل کا جزیرہ سیکشن شاید کھیل کا سب سے کم شائقین کا پسندیدہ علاقہ ہے اور اس کے پیچھے استدلال یہ ہے کہ یہ اپنی خوفناک جڑوں سے بہت زیادہ ہٹ جاتا ہے اور سیدھا ایک ایکشن شوٹر میں بدل جاتا ہے، جس میں صرف اس کے ریجنریٹر سیکشنز کی بچت ہوتی ہے۔ .
مجھے شوٹنگ میں کوئی مسئلہ نہیں تھا، کیونکہ ریذیڈنٹ ایول 4 میں شوٹنگ انتہائی پرلطف ہے۔ تاہم ریمیک کا مقصد اس مسئلے کو حل کرنا بھی ہے، اس کے ایکشن سیکونسز کو مزید خوفناک ری جنریٹر مقابلوں کے لیے تھوڑا سا کم کرکے، جس نے جزیرے کو مزید فٹ کیا۔
نئے لہجے کی بدولت میرے پسندیدہ اضافے میں سے ایک بڑھا ہوا تھا۔ ڈیل لاگو جھیل، جس سے بالکل نئے مقامات کھلتے ہیں جنہیں لیون اپنی فرصت میں تلاش کر سکتا تھا۔ بعد میں گیم میں، آپ مختلف چابیاں اور آئٹمز بھی تلاش کر سکتے ہیں جو آپ کو پہلے سے بند دروازے یا دراز کو کھولنے کی اجازت دیتے ہیں، جس سے بیک ٹریکنگ اور ایکسپلوریشن کی مزید حوصلہ افزائی ہوتی ہے۔
ایک ہی وقت میں یہ سب پیچھے ہٹنا اور تلاش کرنا، کھیل کی رفتار کو نہ توڑیں، جو ایک معجزہ ہے۔ ریمیک دونوں میں مکمل ہو سکتا ہے۔ 22 اور 5 گھنٹے، اس پر منحصر ہے کہ آپ اسے کیسے کھیلتے ہیں۔ Resident Evil 4 کا ریمیک سیریز کی جڑوں پر واپس چلا جاتا ہے اور اسے بقا کے ہارر گیم کی طرح محسوس کرتا ہے، پھر بھی ساتھ ہی یہ نہیں بھولتا کہ اصل Resident Evil 4 کو ہمہ وقتی عظیم لوگوں میں سے ایک کے طور پر کیوں پیش کیا جاتا ہے۔ اس کے ایکشن سیکوینس، باس کی لڑائی، اور سیٹ پیسز کو کم کرنے کے بجائے، یہ ان کو مزید بڑھاتا ہے۔
کلاسٹروفوبک لڑائی کو برقرار رکھنا
ان اہم عناصر میں سے ایک جس نے اصل تجربے کو اتنا شدید اور اضطراب پیدا کرنے والا بنا دیا۔ کنٹرول کرتا ہے اور ضرورت سے زیادہ کیمرہ بند کریں۔ اور یہ دوسری چیز تھی جس کے بارے میں میں سب سے زیادہ فکر مند تھا، کیونکہ کنٹرولز کو جدید بنانے سے ٹینک کنٹرولز کے احساس کو نقل نہیں کیا جائے گا۔ تحریک اور کنٹرول ریمیک میں جدید کر رہے ہیں، تاہم، کا احساس کلاسٹروفوبیا بغیر ٹننگ کے عمل کو یقینی طور پر یہاں اعزاز حاصل ہے۔
اس بار کوئی ٹینک کنٹرول نہیں ہے، لیکن حرکت اور متحرک تصاویر زیادہ وزنی محسوس ہوتی ہیں۔ آپ حرکت کرتے وقت ہدف بنا سکتے ہیں، لیکن ریٹیکل سسٹم آپ کے شاٹس کو کم درست بناتا ہے۔ اگرچہ ہر کوئی ریٹیکل سسٹم کا پرستار نہیں ہوسکتا ہے، میرے خیال میں یہ اصل کے احساس کو نقل کرنے کے لیے کیا گیا تھا تاکہ کنٹرول کو جدید بناتے ہوئے چیزوں کو تناؤ میں رکھا جا سکے۔ ایک ہی وقت میں، ریمیک اب بھی ہمیں اصل کی طرح کچھ پاگل کارناموں کو دور کرنے کی اجازت دیتا ہے۔
ریمیک ان سب کو رکھتا ہے۔ ہنگامے متحرک تصاویر اور کی جگہ لے لیتا ہے۔ QTEs حقیقی وقت کے ساتھ پیری نظام. خون کے بھوکے ڈاکٹر سلواڈور کی زنجیر کو چاقو سے بند کرنے سے بہتر کوئی چیز محسوس نہیں ہوتی۔ Parrying Resident Evil 4 کے ریمیک کی خاص بات ہے اور اس سے اسکرین پر جس قسم کی بے وقوفی ہوتی ہے اس کی توقع آپ اس گیم سے ہی کر سکتے ہیں۔
ٹیک اوے
Resident Evil 4 جیسی گیم کو دوبارہ بنانا مشکل اور خطرناک ہے، اور Capcom کے لیے صرف 1:1 کا ریمیک کرنا زیادہ معنی خیز ہوگا۔ وہ ابھی بھی دی لاسٹ آف یو کے ریمیک کی طرح ناقدین کی تعریف سے دور رہ سکتے تھے۔ لیکن حقیقت یہ ہے کہ انہوں نے نہ صرف اس طرح کے ایک شاندار کلاسک کا دوبارہ تصور کرنے کا فیصلہ کیا بلکہ اس کو بھی پہنچایا، یہ ایک عظیم کامیابی ہے، جسے خود Capcom بھی آنے والے برسوں تک نقل کرنے میں ناکام ہو سکتا ہے۔
RE4 کے ریمیک کو کس طرح استعمال کیا گیا اس سے میں مکمل طور پر اڑا ہوا تھا۔ معکوس نفسیات اور میری سمجھ کو میرے خلاف استعمال کیا، گیم کی بہت زیادہ معزز سیٹنگز کو بغیر توڑے ان کو تبدیل کر کے۔ بہت سے مشہور سیٹ پیس، باس فائٹس، اور لوکیشنز جنہوں نے اصل آئیکونک بنایا تھا اب بھی وہاں موجود ہیں، لیکن جس طرح سے وہ کھیلتے ہیں وہ بالکل نیا اور اصلی ہے، اور میں، ایک تو، خوش نہیں ہو سکتا۔
ریذیڈنٹ ایول 4 کے ریمیک کا مقصد کبھی بھی اصل RE4 کو ٹاپ کرنا نہیں تھا، یہ کبھی نہیں ہو سکتا تھا، لیکن حقیقت یہ ہے کہ یہ ناممکن کو کرنے کا انتظام کرتا ہے اور اب تک کے بہترین تھرڈ پرسن شوٹرز میں سے ایک کے طور پر اصل کے ساتھ شانہ بشانہ کھڑا ہے۔ قابل ذکر کارنامہ. اگرچہ کمیونٹی کے درمیان ہمیشہ بحث ہوتی رہے گی جس پر ایک بہتر ہے، میں صرف اس حقیقت سے خوش ہوں کہ ایک کے بجائے، اب میرے پاس دو Resident Evil 4s ہیں، جنہیں میں آنے والے کئی سالوں تک دوبارہ چلاتا رہوں گا۔
ریمیک میں اتنی محبت کے ساتھ، میں یہ دیکھنے کے لیے انتظار نہیں کر سکتا کہ Capcom مبینہ طور پر لیک ہونے والے Separate Ways DLC کے ساتھ کیا کرتا ہے۔
کیا یہ مضمون مددگار تھا؟
شکریہ! اپنے تاثرات ہمارے ساتھ شیئر کریں۔ ⚡
ہم اس پوسٹ کو کیسے بہتر بنا سکتے ہیں؟ ہماری مدد کریں. ✍
[ad_2]